kolla min nya blogg ;)

Alla inlägg under april 2011

Av eliiin - 30 april 2011 22:35

hehe, rubriken xb

men ska söööva nu...

hoppas på att simooonn ska släppa otrogna j*vlar del 4...

DEM ÄR SÅ JÄVLA BRA!!   

se dem är dagens tips!!   

han har ÄNTLIGEN bestämt att han SKA göra del 4...

tack och loooov ;)

men nu så ska  jag sova...

har varit borta på majbålet och spelat på chokladhjul xPP

vann ett marabou mjölkchoklad för 3 ynka kronor o.O :D

min syrra vann åsså men hon satsa 10 xP

kul inlägg elr hur! o.O


 

ni får denna lilla bilden på bullen ;)


 


 

Av eliiin - 30 april 2011 14:07

hejj alla fina människor xP

nu har min data äntligen blrjat fungera igen ;D

fast den är så jävla seg så de finns nt!!

ska lägga upp en liten bild som fanns här på datan x)

okej bilden kom nt upp -.-

testar IGEN


 

jaa, de gick xP

nu ska jag nt blogga mer på denna segee datan!!


 



Av eliiin - 29 april 2011 21:34

märkte percis en röölog sak...

hade skrivit cookielookie.BLOGG.se ist för bloggplatsen x))

fick göra om headern :/

men den blev bra ;D

ska visa bild ;b


  kolla, BLOGG.se x)


  den nya ;)

ändra text typerna xP

den ska in nu ;D


sen vill jag säga att jag VANN jennistars tävling :DDD

TACKTACKTACK snälla duuu <3

idag har de bara varit perfa ;) (typ)

film i skolan halva daaan ;D

efter de, gården och sen en massa kul med köömpisar   

perfaaaa <3

nu ska jag sluta skriva x}

kommer kns mer inlägg senare menmen... ;b

lägger upp en sång nuuuuu ;P


Ulrik Munter - Life

lööövar   




 



Av eliiin - 29 april 2011 16:57

hejhej alla fiiina ;)

är på gården nu... men vill bara säga att jag är med i hennes tävling ;D

ni hittar hennes blogg HÄR!


 

samma bild som innan x)


 

Av eliiin - 28 april 2011 20:54

kolla rubrik...

men ska gå nu... och LÄSA ;D

har faktist åsså gjort en ny "hejdå" skylt x))


ska sova nu!

 


 

Av eliiin - 28 april 2011 20:41

haha, ett inlägg till idaa ;p

jo men jag har skaffat mig en msp msn tiip :b


så alla addar: mspcookie@live.se

haha, vill nt härma jennistar och de amdra men typ alla har de nu ju ;}


klar med headern nu... den ska upp NU   


  såå blev den :D

najs elr bajs ?



 

Av eliiin - 28 april 2011 19:51

KOLLA RUBRIKEN :D

äntligen har jag varit duktig att ladda över bilder   

gjorde nya idaa faktist   


  dessa gjordes idag   

ganska nöjd =)


  dessa ful gjorde jag i slarv... gjordes om direkt   


  ojj, suddig bild ;)

så här blev resulatet ;b


 ojj, suddig åsså x)                                                
                                                  
                         gjorde likadana typ på bästa kusse   

hennes eget designat iphoneskal bakom ;)


  sen vill jag bara visa mina cupcakes som jag åsså bakade x)

haha, lite efter är jag o.O

hoppas ni gillade inläggen nuuu ;D

som sagt bloggen är under renovering... xp



 

Av eliiin - 28 april 2011 16:37

nu så mer nyheter ! o.O

SPELEN FÖRSVANN!!


  kolla timm och med bullen är förvånad !!


sen så märkte jag att de finns nya läppar o.O


 

älskar ju nt de så mkt menmen x)


 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

klocka :)

Omröstning

vad tycker du om att jag har gjort om denna bloggen till en "vanlig" blogg ist för en msp blogg ?
 bäst asså, nu kan man ju följa ditt liv utan detta j*vla msp :D
 kasst.. jag älskar ju msp :(
 who cares ?
 de är väl bra antar jag ?
 men hallå, du skriver ju fortfarande liiite om msp ?
 bra, gillar de mkt :))
 sådär.. kan du nt skriva lite om msp åsså ?
 dina headers har blivit fulare -.-
 gillar att du lägger in IRL bilder men du bloggar om tröök saker D:
 I LÖÖÖÖÖVE PAJ (L)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

boboo

sunshine´s och cookie´s blogg :D

       

klicka här för att komma till bloggen :)

Länkar

muspekaren...

här kan du få bloggen på ett annat språk ;)


Ovido - Quiz & Flashcards