kolla min nya blogg ;)

Alla inlägg under juni 2011

Av eliiin - 30 juni 2011 00:00

nu ör klockan torsdag och jag sitter kvar här :DD

snart (om 9 timmar) ska jag ta bussen till tosse ;D

jag skojja med er innan ikv.. ett inlägg till blev de ju ;DD








hah, skojja bara med er.. <3

hade aldrig orkat gå upp om jag skulle släckt datan och fixat mig nu xD

kl är kvart över 8 typ xD

för detta är ett...


  

där lurade jag er allt xD

ajja, sov gott <3


 

Av eliiin - 29 juni 2011 19:58

ni ser rubriken... detta blir sista D:

fast ni får klara er xD

jag har egentligen inget att blogga om :/

bara gör ett litet inlägg.. x)


 

Av eliiin - 29 juni 2011 17:49

hah, gjorde en sidobild åsså men de syns nt så tydligt :/


 

här ser man men nt om de nt är ett inlägg -.o

skit samma... man kan ju faktiskt läsa de ;)


 

Av eliiin - 29 juni 2011 17:23

blev trött på min andra... :s

gjorde en ny och ja... expreminterade lite x)

den är svart jag vet kanske nt den rööligaste färgen men jag gillar den :)

de tog ett tag innan jag gillade den för först jag bar öhh cp elr vad? xD



  

hah, ska göra hiss och diss om den xD


hiss:

  • älskar att de finns svartvita bilder i bakrunden och bara en bild i fokus :D
  • skrivstilen passa as bra in i den ;)
  • lila.. <3
  • enke bakrund men fin :)

diss:

  • de blev fel med bilderna där bak :/
  • vissa va hjärtanen passade nt in :(
  • ingen direkt sommar färg på den :[

vad tkr ni bleev hiss och diss med den ? ;O


 


Av eliiin - 29 juni 2011 16:22

så jävla kul vi hade ida :DD

skånes djurpark verkar ju nt så kul ... liksom kolla på djur ? ;o

men de va kul ;D

ska berätta om ni vill höra, annars kan ni hoppa över inlägget och bara kolla på bilderna (som en 5:åring xD)

iaf...


vi kom dit och jag, maja, larsson och max hyrde en vagn till väskorna xD

sen gick vi till ormarna typ =)

men vi gick sen vidare och såg lite djur lite överallt x)

vårt mål var att komma till björnbacken där vi skulle äta ;)

vi såg björnar precis innan backen och dem döpte jag och maja xD

först såg vi bara två som klättrade i träd.. de döpte vi till bambi och nalle puh xD

sen såg vi en stor till och tre ungar så de blev bamse på den stora och lilla skutt, skalman och nasse på de små xD

vi käka sen och sen så finns det två vattenruchkanor (stavning) som man kunde åka på för 40 kr :D

alså nt per åk då ;)

sen så va vi där resten av dagen.. vi blev tillsagda 3 ggr xD

sen så åkte vi hem...


ni undrar nog om rubriken xD

jo vi (jag, maja, larsson, max, annie, amanda, lollo och rosdal) sjöng en lite  låt på vägen hem xDD


jag har en låt som går alla på nerverna,

jag har en låt som går alla på nerverna,

jag har en låt som går alla på nerverna,

bara 99 gånger kvar...


*börjar om*


jag har en låt som går alla på nerverna,

jag har en låt som går alla på nerverna,

jag har en låt som går alla på nerverna,

bara 98 gånger kvar...


osv xD


den sjöng vi ner till 0 o.O :DD

alla bara, tystaa, och jag har tinnituss -.-

omg va kul de va xDD


jaja, tröök inlägg men ska bjuda på lite bilder :))


   


    


BTW, har varit sketa varm idaa ;)

imorrn ska vi till tosselilla :DD


   

     

glöm nt att se min film :)


 

Av eliiin - 28 juni 2011 22:41

like this song :)


 

Av eliiin - 28 juni 2011 22:15

heyy på er :)

idag har jag varit på sommarexpressen ida igen xD

kmr vara där hela veckan om ni undrar ;)

försöker iaf göra ett inlägg om dagen för er skull :D

annars skulle jag skitit i de xP

idag gjorde vi ngt as tröök!

men sen så bada j ahos majzi och sola ofc xD

imorn ska vi till skånes djurpark xD

som sagt jag bor i skåne ;)

men till ngt annat "ämne"


gick in på brunnetas rum och kolla på gästboken,...

då hittade jag en gammal kommentar av min gamla gubbe xD


mina damer och herrar...


 

snögg va ? xD

Andersso0n x)

sen har jag haft fjortizbebe osså ;)

tröttnade på namnet på fjortixbebe så jag skapade en ny mkt finare xD

har inget att blogga om nu typ...


ni har nog fattat att jag heter andersson i efternamn nu men what ever ? x)

jag skulle vilja veta vem som läser bloggen så om du "vågar" kommentera om du läser/följer bloggen ;)


 

Av eliiin - 27 juni 2011 21:14

gjorde väördens längasa inlägg om min dag osv..

men bloggplatsen klydda så jag kunde nt ladda upp bilder och precis när jag hade klickat på spara så kom de fram webbsidan kan nt visas och så hade de nt laddat klart än :((

wääh! :'(


men iaf har haft en toppen dag idaa :))

va mest med majzii, kalle anka och maxi xD


sen har jag märkt en sak på msp... :0


 

justin har gått om ome :00

snart går han om siara åsså :OO

3.000.000 kvar nästan lite mer .. :s

  e förvånar mig nt om justin kommer att ligga högst upp om några månader :o


men till en annan sak...

JAG HAR LÄST KLART BOKEN :'(((((


 

den ;)

men fick reda på att det finns 3 andra och en till ska bli släppt alså fyra till ;DD
*happt face*


ajja, herrå ;)


 

IRL ;p · MSP

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

klocka :)

Omröstning

vad tycker du om att jag har gjort om denna bloggen till en "vanlig" blogg ist för en msp blogg ?
 bäst asså, nu kan man ju följa ditt liv utan detta j*vla msp :D
 kasst.. jag älskar ju msp :(
 who cares ?
 de är väl bra antar jag ?
 men hallå, du skriver ju fortfarande liiite om msp ?
 bra, gillar de mkt :))
 sådär.. kan du nt skriva lite om msp åsså ?
 dina headers har blivit fulare -.-
 gillar att du lägger in IRL bilder men du bloggar om tröök saker D:
 I LÖÖÖÖÖVE PAJ (L)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

boboo

sunshine´s och cookie´s blogg :D

       

klicka här för att komma till bloggen :)

Länkar

muspekaren...

här kan du få bloggen på ett annat språk ;)


Ovido - Quiz & Flashcards