kolla min nya blogg ;)

Alla inlägg under december 2011

Av eliiin - 26 december 2011 23:05

ni som bestämde er för att kolla in här och se resultatet.. kolla på :D

klicka f5 om ni nt ser o.e

de känns askul att kunna de :D

ska prova med blogg.se också tror jag men e nt säker ?

jaja.. puss ♥


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

klocka :)

Omröstning

vad tycker du om att jag har gjort om denna bloggen till en "vanlig" blogg ist för en msp blogg ?
 bäst asså, nu kan man ju följa ditt liv utan detta j*vla msp :D
 kasst.. jag älskar ju msp :(
 who cares ?
 de är väl bra antar jag ?
 men hallå, du skriver ju fortfarande liiite om msp ?
 bra, gillar de mkt :))
 sådär.. kan du nt skriva lite om msp åsså ?
 dina headers har blivit fulare -.-
 gillar att du lägger in IRL bilder men du bloggar om tröök saker D:
 I LÖÖÖÖÖVE PAJ (L)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

boboo

sunshine´s och cookie´s blogg :D

       

klicka här för att komma till bloggen :)

Länkar

muspekaren...

här kan du få bloggen på ett annat språk ;)


Ovido - Quiz & Flashcards