kolla min nya blogg ;)

Alla inlägg under juli 2011

Av eliiin - 31 juli 2011 13:47

har sett detta på ganska många blogger och ville testa... vissa va ju nt alls rööliga men denna tkr jag är kul x))




haha, glömde föressten att göra tidinställda igår så får jobba med det nu xDD


PUSS (a'


Av eliiin - 30 juli 2011 16:22

hej igen,

jag hade lite tid över nu så jag blogger lite ;)

ska nog gå och sminka maj och sätta i linser och sånt snart... ;))

sen får vi se om man har mer tid elr om vi sticker direkt ;)

men nu ska jag fixa lite tidinställta inlägg ;)


BTW, jag har läst ut en av böckerna redan xD

haha, men ska slänga in en bild tror jag x)


  bild på mitt öga haha xD



PUSS <3

Av eliiin - 30 juli 2011 14:06

GRATTIS TILL MAJA, GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS TILL MAJA 8D

haha, x))


gjorde en liten bild som vi ska ha som header på vår blogg denna dagen xD

bara ändra lite med texter ;)


 


PUSS, ingen mer uppdate ;s

Av eliiin - 29 juli 2011 17:44

ska lägga mina mufiins i en påse nu..

sen sticker vi ;)


PUSS <3


Ps, har gjort nya enkla naglar ;)


Av eliiin - 29 juli 2011 13:31

ska baka muffins nu, men först handla vanilljsocker sen ska man ducha och fixa sig inför hilmas grillfest (a'

hinnar nt uppdatera mer idag sarry, kanske från mobilen .. :D


 

klicka på bilden för att komma till receptet ;)


PUSS (a'

Av eliiin - 28 juli 2011 23:35

haha, rubrikem säger de mesta ;)

men jag ska typ öägga mig och läsa lite (a'

en imorrn bliree ju party hos hilma så kan nt vara helt trött då x)

vet nt riktigt vad jag ska ha på maaj ;s

men de tar vi imorrn xP

skulle ju egentligen baka men vi hade ingen vaniljsocker och de regna så ja ;S

bakar kns imorrn ist... hade tänkt mig muffings med hallon och vit choklad (L)

ajja..

slänger in alla headers jag har gjort genom tiderna bara för att liva upp inlägget ;) xD


                                                         haha, de va många ;)

vilken blev bäst och vilken blev sämst ? ;o

haha kommentera kns ? (a'



PUSS <3


Av eliiin - 28 juli 2011 16:29

de är nytt tema på msp :D

gillar de mkt, men kläderna är ju nt mina favoriter xD

fast jag gillar alla regnbågar (L)

så himla fint gjort (a'

jag köpte bara håret för va pank x))

tkr håret är as göllit (a' xDD


puss <3

Av eliiin - 28 juli 2011 15:44

hejhej, igen :)

nu ska jag visa lite allt möjligt xD

först ska jag visa lite naglar som jag gjorde på maja igår (a'


  först gjorde jag två tester, och undra vilken design hon ville ha :D   hon valde dessa, som jag åsså tkt blev finast (a'   faktiskt blev jag asnöjd :D

hiss elr diss ? :o


men iaf, sen va ja ju och shoppa lite ida..

köpte saker till maja som har släkt kalas på lördag :D

men nu va ju mamma med så köpte lite till maaaj med ;)


  grå tröja (?) - bikbok - 49 kr (rea)

  

randigt linne - bikbok 49 kr (rea)

  grå mag tröja - bikbok 29 kr (rea)  vit hoodie - bikbok 79 kr (rea)


haha, ellt på bikbok på rea xDD

men iaf, like it :))


sen så har jag lånat lite böcker till öland (a'

och resten av sommaren såklart xD


 

juli - tania kjeldset

   

följ dina drömmar, del 3 i serien bröllopfixarens dotter - coleen murtagh paratore

 

jonas bok, del 1 i serien beautiful dead - eden maguire 

   

arizonas bok, del 2 i serien beautiful dead - eden maguire 

   

denna låna jag dock nt för jag vet att jag kmr få den i namnsdagspresent av mormor :D

men den fanns på bibblen så känner mig lite teaskig mot mormor, MEN jag vill ha alla böcker i serien ;)

berusad av evigt liv, del 3 i wicked lovley - melissa marr


inget mer att skriva nu, ska äta lunch sen baka ngt smaskigt ;)


PUUSSSS (a'

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

klocka :)

Omröstning

vad tycker du om att jag har gjort om denna bloggen till en "vanlig" blogg ist för en msp blogg ?
 bäst asså, nu kan man ju följa ditt liv utan detta j*vla msp :D
 kasst.. jag älskar ju msp :(
 who cares ?
 de är väl bra antar jag ?
 men hallå, du skriver ju fortfarande liiite om msp ?
 bra, gillar de mkt :))
 sådär.. kan du nt skriva lite om msp åsså ?
 dina headers har blivit fulare -.-
 gillar att du lägger in IRL bilder men du bloggar om tröök saker D:
 I LÖÖÖÖÖVE PAJ (L)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

boboo

sunshine´s och cookie´s blogg :D

       

klicka här för att komma till bloggen :)

Länkar

muspekaren...

här kan du få bloggen på ett annat språk ;)


Ovido - Quiz & Flashcards