kolla min nya blogg ;)

Alla inlägg under maj 2011

Av eliiin - 31 maj 2011 21:49

jag är ganska dåligt bloggerska hehe...

men jag mst ha tid för vänner, skolan och gymnastiken åsså :)

idag hade vi vattenkrig efter skolan... fett kul :D

nu ikv hade vi brännboll barn mot föreldrar x)

vi va ju bäst!!! *host*

har föresten gjort en ny header som jah kns ska använda.. vet nt riktigt xP

ni kan få se den :}


FUCK -.-

spara nt :((

var ju nöjd!!

ajja...

BTW, siara har en nby blogg...


http://siaratiara.blogg.se :)

kolla iiiin xD

orka mer nu...


    


Av eliiin - 28 maj 2011 22:02

på att uppdatera!!

men jag har gjort en ny header (igen) på pixlr.com!


  ska lägga upp den sen så bara vänta... xD


sen har jah gjort en till suniicook åsså :)


  ska lägga upp båda nu så....


 

Av eliiin - 26 maj 2011 14:24

japp... hade friidrottsdag idaa :D

vi sprang först terräng... ganska jobbigt!! :s'

sen så va de rast... efter de längdhopp... mitt bästa va 3.05 :o nt så jätte bra :/

sen så va de 60 m !! :D

mitt bästa tiip :p

sprang på 9.44   

helt okej faktist :)

sen så hade vi rast sen lunch sen frisbeebrännboll och sen så kulstötning!

vi avslutade vad staffet som de 5 snabbaste killar och tjejer från varje klass tävlar i :D

jag var med XD

vi vann över 4-5:orna och 6:orna och då kan ni ju gissa vilken klass jag går i ;b

fast gud va tråk att läsa :S

körde hjulning bomflickis själv åsså :DDD

ajja ska sluta babbla tråk nu...

nytt tema åsså... sjukhus ?!   


 

enligt mig så har msp gått ner i botten -.-

så kasst!!!!


ajja... ida ska jag klippa mig :DD

klippa upp och slinga ... men kanske slingar de hemma ist :)

sen har jag gjort en ny header frågan är om jag ska byta till den o.O


   tkr den är enkel och fin men ska jag byta ??

ikv så är de skolans dag så de blir nog nt mer bloggande idag.. elr jo vi får se xD

imon är jag dåligt uppdaterad för ska på övernattning på gååårdeeeen ::DD

ajja detta inlägg va nog rätt tråk....

ska nog nt skriva så mkt i mina inlägg :s


 



Av eliiin - 24 maj 2011 18:52

japp... med bloggarna vetnii :b

men denna gången klickar ni bara på bilderna så kmr ni till bloggen :D


nu kmr.... siara och tindra igen !! ;D

fast nu med bild...


  klicka vetjaa :b


sen kmr... jocki rock :p

hennes blogg är nice och hon är sjukt bra på design!!


 

klicka :)


sen så har vi... ID4 :D

en jättefin blogg !!


kliiiiickaaaa C:  


nuu.... ID4´s bäzza på msp...

NOOTI !! :) 


 

klick it xD


nu till... jonna00 ;D


 

yeyy :b


sen jonnas bäzza... mimmi74s :D

as fin blogg och jag skojjar nt!!


 

checka maby ?


nu till... hlinka_99 :P


 

klicklick :)


vi går vidare till... ShutterShades ;)


 

klicka på bilden :b


nu till sista... Täthi :p


 

klick it vetjahh..


japp de va alla för idag.. kns kommer flera :D

komentera om just DU vill bli länkad såhäraa ;b


ska sova nu...


 


 

Av eliiin - 23 maj 2011 21:08

japp.. precis :D

ska tipsa om msp bloggar nuee ;p

fööörst en hp blogg... kissy ;D


http://kissymissy.blogg.se :b

klicka på länken :)

  hehh... ganmmal bild :s


men nr två... JENNISTAR :D

hennis blögg är jätte najjss!!!

http://mspstar.blogg.se :)


  

åsså gammal bild :p


sen så är de Siaras och Tindras blöggizz :D

http://mspst.blogg.se

fina headers för bara EN present från ö-listan... :D

(ingeen bild :C )


sen hinner jah nt mer nu... mer kmr imorrn..


puss o kram skummbanan <3


 

Av eliiin - 20 maj 2011 16:35

Jah är just nu på tåget till stockholm och kmr nt blogga på hela helgen srry =

Av eliiin - 19 maj 2011 16:53

japp... många inlägg idaauu o.O


först fokis blogg... nt en nagel blogg men hon gör naglar då och då... klicka här för att komma direkt till kategorin ;D

elr gå in på www.fokis.se :)


sen en annan är onlynails :)

en nagelblogg bara om naglar typ :b

många bra tips :}

checka på: www.onlynails.blogg.se


sen har vi nagelblogg,

en blogg om naglar och vardagen :o

japp....

läs mer på www.nagelblogg.bloggplatsen.se ;)


sen har vi lakritsgrodan :]

en blogg om kompisar, naglar och lite annat :b

kolla in på: www.lakritsgrodan.blogg.se


vill ni att jag ska ha mer bloggtips osv så bah komentera ?! ;D


 

Av eliiin - 19 maj 2011 16:39

japp... bilderna förklarar -.-


  gaaahhh :@ -.-   fail -.-   ojsan... liten bild :/ men iaf brevis mig är hon normal med BRUNA ögon (han har igentligen blåa som ni ser på den insatta bilden xb )

sen är han sjuk när jag spelar quiz -.-


 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

klocka :)

Omröstning

vad tycker du om att jag har gjort om denna bloggen till en "vanlig" blogg ist för en msp blogg ?
 bäst asså, nu kan man ju följa ditt liv utan detta j*vla msp :D
 kasst.. jag älskar ju msp :(
 who cares ?
 de är väl bra antar jag ?
 men hallå, du skriver ju fortfarande liiite om msp ?
 bra, gillar de mkt :))
 sådär.. kan du nt skriva lite om msp åsså ?
 dina headers har blivit fulare -.-
 gillar att du lägger in IRL bilder men du bloggar om tröök saker D:
 I LÖÖÖÖÖVE PAJ (L)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

boboo

sunshine´s och cookie´s blogg :D

       

klicka här för att komma till bloggen :)

Länkar

muspekaren...

här kan du få bloggen på ett annat språk ;)


Ovido - Quiz & Flashcards