kolla min nya blogg ;)

Alla inlägg under maj 2011

Av eliiin - 6 maj 2011 19:31

här kmr dag treeee :D

"Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon"

     ÅKA TILL KINA!!!

landet jag föddes  i   


sen så...


 

shoppa ofc ;)

älskar de!!

skulle nog åsså gjort fler saker men... :)

ska ut me kompisar nu och imon till vårmarknaden :D

pöözzz på er


 


Ps. kan nt logga in på msp :((

Av eliiin - 6 maj 2011 19:15

haha, ja de ska ja faktost :)

har haft en toppen dag fast jag stack till optikern ;D

cykla till gården direkt efter och va där en liten stund ;D

sen hängde jah med köpisar ett tag :}

ska va me dom sen åsså   

nu kmr nagel designen jag tänkte göra (men nt har hunnit göra xD)


  haha, gjorde en bild på paint z)

ska nu hjälpa mamma lite :)

kmr nog ett inlägg till sen ;D


 

Av eliiin - 6 maj 2011 14:25

rubriken säger mkt xP

men nu missar jag allt roligt :(

ska till optikern -.-'och ja jag har glasögon :/



går nt att logga in på msp heller o.O
 
 
 
 
Av eliiin - 5 maj 2011 20:49

JÄVLA STÖRIGT!!

ser nt de nya temat!!

arrghhh!!   

ajja, har nt hunnit blogga idaa men... nu bloggar jag xP


dag två kmr nu ;D

"en person jag vill träffa just nu"


hmm... de blir nog...


haha, sunniis hand och iphone xP


menar ju sunii ofc <3


imon ska vi ha läxförhör -.o''

böjjs!!

naglarna ska göras om imon åsså!!!

men hur ?




 

Av eliiin - 4 maj 2011 20:44

hej igen ;)

ska börja med en "lista" med olika uppdrag typ xP


Dag 1 – Min favorit årstid och varför
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu
Dag 3 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Mitt rum
Dag 7 – Bild på mej + 10 saker ni inte visste om mej

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 – Mitt drömbröllop
Dag 10 – Mitt drömhus
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för
Dag 12 – En bild på ett ställe jag varit på
Dag 13 – En bild på det jag köpte senast

Dag 14 – En gammal bild på mig
Dag 15 – Mitt skol schema
Dag 16 – Nånting jag inte tycker om
Dag 17 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 18 – Hur många gånger jag har flyttat
Dag 19 – Hur många låtar jag har på min mp3
Dag 20 – Min favorit sport
Dag 21 – Mitt favoritprogram och varför.
Dag 22 – Mitt favorit snacks
Dag 23 – Vilka bloggar jag läser
Dag 24 – Vad jag åt idag
Dag 25 – Min favorithögtid.

Dag 26 En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Dag 27 En låt som får mig att gråta.

Dag 28 Vad jag tycker om stället jag bor på

Dag 29 En bild på vad jag hade på mig idag
Dag 30 Listan


hoppas ni fattar ;)

börjar direkt


dag 1, min  favvo årstid och vf ?!


  

haha, sommaren helt klart!!

pga, glassen, solen, sommarlovet, stranden, ballesina & sladiator skor och ja en massa anledningar!! 8D


ajja, dag 2 imon om jah hinner xP


 

Av eliiin - 4 maj 2011 20:07

hejhej bloggizz ;)

idag har man varit med sunii och svensson :)

mkt flumm xD

sen fota jag o sunii bilder ... >.<


  ni fick en bild där jaa.. hehhe, ni får nt se mitt face xP

bara enfärgade baglar men ska göras om ;D

looooovar att ni ska få se dååee ;}


 


Selena Gomez - A Year Whitout Rain :D

skeeeta braa ;}


ajja, ska spela msp nuue ;P


 

Av eliiin - 3 maj 2011 19:33

ångra mig, orkar visst mer juu x))

kmr mer nuuuu :D



 
 
 

 

 nt mer nuuu :]
på riktigt... xP
blev lite engelska för att de fanns nt åäö -.-
 
 
Av eliiin - 3 maj 2011 19:23

hehhe, ;)

hittat en sida med röliga saker till bloggar ;D

tester de här så om de blir fel så nt mobba x)



 

hahha, orkar nt mer x)
 
 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

klocka :)

Omröstning

vad tycker du om att jag har gjort om denna bloggen till en "vanlig" blogg ist för en msp blogg ?
 bäst asså, nu kan man ju följa ditt liv utan detta j*vla msp :D
 kasst.. jag älskar ju msp :(
 who cares ?
 de är väl bra antar jag ?
 men hallå, du skriver ju fortfarande liiite om msp ?
 bra, gillar de mkt :))
 sådär.. kan du nt skriva lite om msp åsså ?
 dina headers har blivit fulare -.-
 gillar att du lägger in IRL bilder men du bloggar om tröök saker D:
 I LÖÖÖÖÖVE PAJ (L)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

boboo

sunshine´s och cookie´s blogg :D

       

klicka här för att komma till bloggen :)

Länkar

muspekaren...

här kan du få bloggen på ett annat språk ;)


Ovido - Quiz & Flashcards