kolla min nya blogg ;)

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av eliiin - 2 juni 2011 14:43

känner mig nt febrig!! :DD

men har bajs ont i huvudet -.-

snart ska jag och fira min morfar som fyller år :)

då träffar man kussarna åsså!! ♥

ska kolla fajjan och sen börja skriva på min berättelse tror jag!! :)


föresten ska jag ha en fototävling där man vinner header ?? o.O

elr de kvitter ju.. ingen komenterar elr läser bloggen ju så.. >.<


headers jag har gjort kmr nuuu :)



 


                                                     

       


 japp... men vissa är nt använda,   


 

Av eliiin - 2 juni 2011 11:02

gillar faktist de!!

            PIRAAAAAAT :DDD



   

min outfit till temat typ :))

nt så jätte piratlikt men elin gillar :DD


nu kmr en tråk nyhet... jag är förkyld :´(

hehhe, ajja... imon ska man täffa brunnet@ och lina (IRL)

lina har nt msp!! :b

lääääängtar!! ♥

ska gå och snyta mig nuu x)


 

Av eliiin - 2 juni 2011 10:31

jag är med och tävlar om veckans blogg på filippas blogg...

var med du också ;)


  denna headern tävlar jag med :))

klicka på bilden elr på "filippas" för att komma till bloggen :b


 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

klocka :)

Omröstning

vad tycker du om att jag har gjort om denna bloggen till en "vanlig" blogg ist för en msp blogg ?
 bäst asså, nu kan man ju följa ditt liv utan detta j*vla msp :D
 kasst.. jag älskar ju msp :(
 who cares ?
 de är väl bra antar jag ?
 men hallå, du skriver ju fortfarande liiite om msp ?
 bra, gillar de mkt :))
 sådär.. kan du nt skriva lite om msp åsså ?
 dina headers har blivit fulare -.-
 gillar att du lägger in IRL bilder men du bloggar om tröök saker D:
 I LÖÖÖÖÖVE PAJ (L)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

boboo

sunshine´s och cookie´s blogg :D

       

klicka här för att komma till bloggen :)

Länkar

muspekaren...

här kan du få bloggen på ett annat språk ;)


Ovido - Quiz & Flashcards